Переглядаючи рекламу дизайнерських послуг, ми все частіше зустрічаємо словосполучення “креативний дизайн”. Що насправді означають ці два слова?
В наш перевантажений інформацією час, для того, щоб рекламна поліграфічна продукція “продавала”, щоб вона привернула увагу клієнта і підштовхнула його до рішення про покупку, просто симпатичної брошури або каталогу мало.
Термін “креативний дизайн” походить від англійського слова to create, на українську він переводиться як “творчість”. Креативний дизайн – це творчість, нестандартна, унікальна ідея. Креатив – це оригінальність, неповторність, здатність дивувати і захоплювати. Креативний дизайн реклами розроблений талановитим, оригінально мислячим дизайнером, здатний зробити популярним абсолютно нецікавий і нікому особливо не потрібний товар, в той час як цілий ряд товарів, дійсно, якісних, потрібних залишаться непоміченими, так само як і їх виробники.
Навіть якщо Ваш рекламний бюджет не настільки великий, можливо Вашому дизайнеру вдасться створити настільки оригінальний і нестандартний дизайн, що він компенсує і економію на друковані матеріали, і на розповсюдження реклами. Адже креатив – це вже половина успіху рекламної кампанії.
Вся інформація, що міститься в креативній рекламі: зображення, фотографії, тексти повинні володіти унікальністю та індивідуальністю. Тільки в такому випадку Ви, можливо зможете впливати на клієнта на емоційному рівні, торкнутися його почуття та емоції і навіть, можливо, стимулювати до здійснення покупки Вашого товару.
Креативна реклама дозволяє нам виділитися з натовпу. І для цього у неї є маса можливостей – це і ексклюзивні способи обробки, і ароматизація, і дизайнерські папери, що впливають тактильним шляхом, і незвичайні, флуоресцентні фарби, та багато інших технологічних новинок. Креативний дизайн здатний залучати і захоплювати, дивувати і підкоряти.
Вдало найнятий професійний дизайнер – це необхідний мінімум того, що Ваш товар або послуга не загубляться у великій кількості конкурентів.