Папір, здавалося б, такий близький і зрозумілий матеріал, з яким ми маємо справу ще зі школи, насправді має багато параметрів, невідомих простому споживачеві. Легко загубитись в різноманітті існуючих паперів, не знаючи, який папір краще вибрати для друкованої продукції. Ми постараємос
Переглядаючи рекламу дизайнерських послуг, ми все частіше зустрічаємо словосполучення “креативний дизайн”. Що насправді означають ці два слова? В наш перевантажений інформацією час, для того, щоб рекламна поліграфічна продукція “продавала”, щоб вона привернула
Бізнес сувеніри – це ручки, ділові щоденники, кружки, антистреси, попільнички, фляги, годинники, візитниці, запальнички, промо ручки з логотипом, різні подарункові набори. Загалом, все те, що доречно подарувати своїм клієнтам і партнерам під час ділової зустрічі. На відміну від