Значення уніформи з логотипом для іміджу компанії.

Спецодяг персоналу призначений не тільки для забезпечення зручності та безпеки роботи людей, але і для формування у клієнтів уявлення про фірму. Наприклад, відвідавши ресторан можна скласти своє перше враження про нього, оцінивши зовнішній вигляд офіціанта, покупець найчастіше вирішує, подобається йому магазин чи ні, побачивши продавця. Найчастіше по одному погляду на уніформу співробітника фірми можна судити про її успішність на ринку: великі компанії, що піклуються про свій престиж, готові витратити певні кошти на зовнішній вигляд їх персоналу. Таким чином, спецодяг є складовою не тільки зовнішнього вигляду працівника, а й іміджу організації в цілому.

Відмінною рисою фірми може стати спецодяг з логотипом: виконуючи всі свої основні функції, він додатково інформує клієнта, з чиїм представником він має справу. Друк логотипів на спецодязі здійснюється наступним чином: під дією тиску і температури малюнок переноситься на тканину; зображення при цьому виходить дуже чітким і яскравим.

Таким чином, введення уніформи з логотипом може істотно підвищити престиж організації , створити сприятливе враження про неї у клієнтів. Цей хід буде ефективним як для невеликих, так і для великих фірм в практично будь-якій сфері діяльності. Крім того, що спецодяг практичний і зручний , він дисциплінує працівників, допомагає їм усвідомити себе як частину робочого колективу, а це, в свою чергу, робить позитивний вплив на інтенсивність праці і зацікавленість в отриманні максимально високих результатів. Уніформа з логотипом Вашої компанії зробить її більш успішною в очах і керівництва, і співробітників, і ділових партнерів; вона є “візитною карткою” фірми і гарантує створення її позитивного і цілісного образу.

Термотрансферний друк на спецодязі здійснюється за рахунок нанесення логотипу або іншого обраного замовником зображення на спецодяг за допомогою спеціальних текстильних плівок.