Значення етикетки в рекламі.

Нереально уявити світ сучасної людини без наявності етикеток, адже вони зустрічаються нам всюди: на кухні, в магазинах, на робочому місці, у ванній кімнаті, при цьому заповнюючи наше життя красою та корисною інформацією. Якщо спочатку етикетка використовувалася для розпізнавання продукту, то нині її головним завданням є допомога у продажі товару наприклад самоклеюча етикетка на плівці на ковбасній або м’ясної продукції. Вона зобов’язана бути помітною, тим самим притягуючи увагу покупця.

На основі даних статистики, приблизно 35 % всіх щоденних придбань відбуваються під впливом психологічного спонукання: сподобалося – купляю. А ось опитування покупців супермаркетів говорять про те, що до 80% у виборі того чи іншого продукту на полиці належить саме етикетці. Від того сьогодні можна заявляти, що вартість етикетки зумовлюється не так відпускною ціною її виробництва, скільки величиною доходу від продажів маркованої нею продукції.

Повноцінно етикетка стала частиною упаковки, вона високотехнологічна і придатна до умов широкого виробництва товарів. Поряд з цим розширюється і інформаційна функція етикетки, оскільки вона сповіщає відомості про виробника, основному складі продукту і його якості, терміні придатності і надає рекомендації щодо застосування. Якісна етикетка зобов’язана високонадійно захищати товар від імітації, тому виправдовуються розтрати навіть на створення ексклюзивної етикеткової продукції.