Що таке “бейджі” і навіщо вони потрібні?

Бейджі давно вже стали невід’ємним атрибутом сучасного бізнес-спілкування. Сьогодні вони використовуються скрізь: в ресторанах і барах, в нічних клубах і супермаркетах, в готелях, в банках, в освітніх і медичних установах. З невеликою табличкою на грудях, де вказані прізвище, ім’я та по батькові співробітника, а також посаду та найменування організації, кожен працівник відчуває себе частиною своєї компанії і повноправним учасником заходу. Без бейджів немислимо проведення виставок, форумів, презентацій і конференцій. Зовнішній вигляд бейджів може багато що сказати відвідувачеві, тому до їх вибору краще підходити відповідально, адже з подібних дрібниць складається імідж компанії.

Навіщо потрібні бейджи?
 
Як кажуть психологи, власне ім’я – найприємніше для будь-якої людини слово. Чим частіше він буде його бачити або чути, тим більше комфортно буде себе почувати. А за умови, що навколо багато людей, бейджи допоможуть ще й відшукати потрібну людину і легко зав’язати з ним діалог.
 
Маленький прямокутник з вказаним ім’ям, посадою, дозволить проводити ділові зустрічі на вищому рівні. Будь-хто погляне на бейдж, буде розуміти, навіщо дана людина тут знаходиться і які обов’язки на нього покладені. Також вдасться уникнути двозначних ситуацій і неприємних сюрпризів, адже звернувшись правильно до представника якої-небудь компанії, клієнт відчує себе впевненіше.
 
Якщо ж розглядати сферу бізнесу в промоутерському плані, то бейджи допомагають і вигідно виділитися на фоні інших. Особливо це актуально, якщо проходиться проводити презентацію своєї компанії, її діяльності або продуктів, а навколо багато конкурентів, журналістів, потенційних покупців або партнерів.
 
Прекрасно, якщо бейджи будуть створені по унікальному дизайну, містити логотип компанії або хоча б виконані в прийнятній для неї кольоровій гамі. В принципі, на бейжі допускається наявність будь-яких дизайнерських елементів, головне, щоб було добре видно найважливіша інформація: ім’я людини, його посада, назва компанії.