Поліетиленові пакети. Міфи і реальність.

Щодня ми використовуємо поліетиленові пакети, вже майже не помічаючи їх присутності. Ми не звертаємо на них уваги, і тільки тоді, коли одного разу не виявляємо під рукою, згадуємо, як вони необхідні. Для походу в магазин беремо найміцніший або об’ємний пакет, в гості – красивий, на виставку – презентабельний. Використання пакетів тісно пов’язано із зростанням побутової культури. Чим вище її рівень, тим більше ми думаємо про те, у що загорнути, щоб не забруднитися і не насмітити, тим самим збільшуючи споживання упаковки.

Поліетиленова упаковка добре захищає продукт від намокання, її зовнішній вигляд не страждає навіть при самому неакуратному транспортуванні.

Насамперед, поліетиленовий пакет цікавий з точки зору його універсальності. Покласти в нього можна практично все. Внаслідок своєї хімічної стійкості і низької газо/паропроникності поліетилен широко використовується у виробництві упаковки для різних харчових і нехарчових продуктів.

Сучасний поліетиленовий пакет настільки міцний, що в нього можна вантажити цеглу. Звичайно, якщо його конструкція і параметри підібрані правильно.
Поліетиленові пакети часто використовуються в якості представницької та рекламної продукції.
Міф щодо марності реклами на пакетах досить стійкий. Це чутки дрібних підприємців про те, що в якості маркетингового інструменту поліетиленові пакети працювати не можуть. Представники великих компаній не розділяють цієї думки, оскільки поліетиленові пакети просто не припиняли на них працювати. Це і закріплення іміджу у свідомості людей, і поступове звикання і довіра до різних продуктів однієї компанії, і стимулювання покупки у разі безоплатної роздачі пакетів. У виграшному становищі перебувають торгові організації, що видають поліетиленові пакети безкоштовно, оскільки більшість покупців не люблять переплачувати. Відвідувач магазину придбає більше товарів, якщо знає, що на касі покупки укладуть в безкоштовний пакет. Йому вже не треба турбуватися, як донести все це до будинку.

До хорошого сервісу звикають швидко, і така на перший погляд дрібниця, як безкоштовні пакети в сусідньому магазині, може значно скоротити потік покупців навіть великого універмагу. Так само, як безкоштовні газети вигідні своїм видавцям, пакувальні пакети вигідні самим різним компаніям, допомагаючи поширювати важливу комерційну інформацію. Це реклама і логотип фірми, докладна адреса і схема проїзду, конкретна спеціалізація і додатковий сервіс, інформація про сезонні розпродажі та знижки. Якість пакету і дизайн говорять про те, наскільки дана компанія дбає про свій імідж і поважає потенційного споживача.

Висновок можна зробити єдиний: при грамотному плануванні поліетиленові пакети, безперечно, є дієвим інструментом, що підтримує імідж компаній на ринку.